sobota, 26 stycznia 2013

Liebster blog

No shit, Sherlock
Tia. Zostałam mianowana przez Twinkie (która ma avatara z Alice Madness Return. Czyżby?).

''Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.''

Będę musiała wybrać 11 osób... God...

Najpierw odpowiedzi:
 1. Film, który ostatnio oglądałaś i utkwił ci w pamięci?
Oglądałam go dzisiaj. "Niemożliwe". Jest to jeden z tych filmów, o których się długo nie zapomni. 
2. Coś czego się wstydliwie boisz?
Wszelkiego co nieznane. Tak, jestem dziwna.
3. Lubisz tajemnice?
Czasem tak, czasem nie
4. Masz artystę, który cię inspiruje? (nieważne jaka dziedzina sztuki)
A gotowanie to jest dziedzina sztuki? Pokrętnie to tak. Więc mam. 
5. Jest ktoś lub coś, co cię bardzo irytuje?
Jest. 
6. Wymień 1 cechę, za którą cenisz swojego  przyjaciela.
Poczucie humoru. Madance i jej ambitne odpowiedzi
7. Tak samo jak Katt, pytam, czy jest jakaś Bloggerka/Blogger którego/rą chcesz spotkać?
Jest.
8. Ech, nie lubię wymyślać pytań. A ty?
A ja tak. Chyba, że jest ich dużo
9. Którą dziedzinę sztuki lubisz najbardziej?
Przejdźmy do pytania 4
10. Jakiej piosenki ostatnio słuchałaś?
"Bodies"- Robbie Williams. Jest to przy okazji moja ulubiona.
11. To koniec pytań. Cieszysz się?
Ja tam na pytania odpowiadać lubię... Jednym słowem.

Teraz moje pytania:
1. Nie jestem Kasia. A ty?
2. Czy ty też masz zdolność wymyślania głupich pytań (większość nich się oczywiście nie pojawi)?
3. Gdyby zielona pigułka pozwoliłaby cofnąć się w czasie, czerwona odwrotnie, a biła mogłaby spełnić twoje trzy życzenia, to którą byś wybrał.
4. Co sądzisz o osobie, która ma 4 numerek w dzienniku?
5. Z płonącego domu możesz uratować trzy rzeczy. Waga, wielkość itp. nie gra roli. Co zabierasz?
6. Co najczęściej robisz, kiedy wbijasz na kompa? 
7. Twój ulubiony pisarz?
8. Ile średnio śpisz?
9. Co ostatnie piłeś? Lubisz to?
10. Słowa, które najczęściej używasz...
11. Arrivederci Roma!

11 osób tak? Dżizas...
Nominuję:
Basię- bo wypada
Lunovatą- bo nie lubię placków
Raline Dash- bo ją lubię
Raritie- bo jestem pro
PixelPlushiee- bo nie lubię wypisywać powodów
RainSparkle- bo omomom
Burning Kittle- bo tak
Rarixie- bo piszę z Kamilą
Arbuzik Woman - bo lubię arbuzy
Fanka F1- bo jest już prawie ostatnia
Frukolitka- Ba ma ładnego avatara

Ja i moje głupie powody.


Pa!







Pa!





9 komentarzy:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.