czwartek, 3 stycznia 2013

Wszystkowzasadzieżerca

Party Hard
Dzisiaj jest wtorek czwartek, co oznacza, że jutro jest piątek, co oznacza, że pojutrze jest sobota. Potem tydzień i są pierwsze ferie (of kors, nie dla mnie).



Jak ja lubię tradycyjne posty. Mam co pisać przynajmniej.

1.Siatkówka- Emm... Siatkówka? Dlaczego na próbach serwów zawsze wychodzi lepiej niż na serwach w prawdziwej grze?
2.Polski- Omawialiśmy wiersz, który nie był wierszem, ale jednak był. Przypomina mi to moje życzenia noworoczne.
3.Angielski- Posiadanie szóstki z angielskiego, ze sprawdzianu wywołuje szacun pośród klasy. A co dopiero ocena semestrowa. A ja prawdopodobnie będę miała szóstkę. Yay!
4.Polski- Omawialiśmy "List do ludożerców". Tak mi się tytuł spodobał, że aż go tu wcisnę.
5.Przyroda- Dzisiaj te lekcje cholernie się dłużą. Tu rysowałam hjumanki (Kejdens i RD).
6.Matma- Granizdo... Krani... Gradnia... Never Mind. Wracam do piątej klasy...

I wczoraj, i dzisiaj odwiedziły mnie dziewczyny. Miałyśmy swoje Party Hard ^^

Tytuł wziął się od pewnego słowa wypowiedzianego przez siostrzenicę pani z polskiego.

Today is ostatnia tapeta z kolejki. Jak ktoś ma zamówienia (taki jeden,speszyl dzień) to pisać. Więc...
ROSELUCK
Tapeta na dziś
Nie jest jakoś specjalnie tapetowa, ale... ^^

3 komentarze:

  1. Sześć z angielskiego w mojej klasie to nigdy nie było w tym roku. ( Tak, przyszły ciężkie czasy... i pani ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bd mieć z angielskiego... -6 xD Pani się ulitowała i zrobi mi z +5 -6 xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.