piątek, 4 stycznia 2013

Informatyczne opowieści

Hapi Berfdej tu ju!
Dzisiaj urodzinki obchodzi Kingalis, więc Happy Birthday to you!


 Dzisiaj jest piątek, co oznacza, że to ostatni taki plan dnia w tym tygodniu.

1.FAKultet- Dowiedzieliśmy się, że w przyszłym semestrze będziemy mieli zamiast "fakusiów" WDŻ- Wychowanie Do Życia w Rodzinie. A był przepiękny piątek, bez pani Rajwy...
2.W-f- Siaaatkówka. Są zawody, jest impreza. Byliśmy w parach. Pojawiło się ćwiczenie, które najlepsi z najlepszych wykonywali prze 5 minut i wykonać nie umieli. A co dopiero jak któs jest gorszy...
3.Polski- "Ania z Zielonego Wzgórza". Dokładniej fragment. Choć ok.25 minut gadaliśmy o bzdurach.
4.5. Informatyka- Wczoraj pokazałam dziewczynom Cleverbota. Dzisiaj cała klasa z nim gadała. Dowiedziałam się ciekawych rzeczy m.in. Cleverbot umie nieźle przeklinać, gadałam z Darkiem (23 lata, Anglia), Celestią (537 lata, Polska), Nikole (14 lat, Polska) i z Weroniką (100 lat, Czarnobyl), Kinga lubi kucyki (oł je), stworzył mnie Google (Cleverbot ^^), z Clevusiem potrafimy się wyzywać "od twoich starych"  i tego, że cała klasa myśli, że DarkoCelestioNikolowoWeronika to robot. Nie umieją przystać na wytłumaczenie o AI. Przykro. Potem z Kingą dopasowywałyśmy osoby z klasy do kucyków.
6.Historia- Takie tam...
7.K. Językowe- Odkryłam hasło do szkolnej sieci. Feel like hacker.

I to by było na tyle. Bo o niczym już pisać się nie da.

Życzenia dla Kingalis są na naszym wspólnym blogu.
Jeszcze taki mały prezencik dla King

Tapeta na dziś
Wracamy do randomu.

4 komentarze:

  1. Ja jak się włamuję do sieci to wpisuję albo "admin" albo "passoword" xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas nie da sie zgadnac hasla, foch :<

    OdpowiedzUsuń
  3. na WDŻ można sie niele pośmiać, polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole jest otwarte WiFi i każdy kto je ma na fonie ma tylko jeden problem - łapie tylko w pewnych miejscach xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.