piątek, 25 stycznia 2013

Bo po co się smutać, gdy Madance wam daje posta

Robię tysiąc klonów z RainbowKą. A wy?
Dzisiaj jest piątek, co oznacza, że jutro jest  sobota. Zaczyna ktoś  feryje?

Emmm... Madance?
Czego?
Możemy pisać tego posta razem?
Wal się mózgu.
Ale...
Sio. I won.

1.Fakultet- Kończyliśmy jakieś tam ćwiczenia. Bitch please, mieliśmy je dokończyć dwa tygodnie temu.
2.W-f- Ponad pół klasy pojechało na zawody. Więc było fajnie. Najpierw jakieś spontaniczne gry. Potem inne gry w drużynach, które zmieniały się co pięć sekund.
3.Polski- Gadanina. Nic nie zrobiliśmy, a jeśli chodzi o polski to jest to dziwne. Ale było fajnie.
4.5.- Dla Kasi (i Julii W) jest DNM- Dzień Nielubienia Madance. A ja zadawałam różne głupie pytania w tym: Nie miałam co robić
6.Historia- Oglądaliśmy filmy. Ciekawe. Przynajmniej
7.8.- Podwójne kółko. I tak matematyczne jest bardziej schizowe. Tak, zapisałam się na matematyczne. Dziwna jestem...

Kasia być wredna...
Dyplom od mojego wiernego fana na zapytaju

I moja przyszłość wg. "Wróżbity Davida":
Wyczuwam klątwę z trzeciego pokolenia od strony ojca
Oj zmagać się będziesz z choróbskiem, ale nie martw się lekarz o imieniu P pomoże ci. Miłość, miłość , ale jeszcze sześc nieudanych związków przed tobą. Tak mi przykro 

Najs.

I tyle, bo Madance jest zbyt leniwa, że nie chce mi się nic pisać. 
Tapeta na dziś
Będziemy walczyć muffinkami!





10 komentarzy:

  1. Zaczynam feryje, jestem taka hapi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostanę zesłana na księżyc z Derpy, fajowo! XD

    Ja też mam ferie :D
    dbhasbdehwreshwresh jak mi się podoba Twój kursor i ta koniczyna stajl *w*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bon Bon sie do mnie wprowadza

    OdpowiedzUsuń
  4. Zesłana na księżyc z Rainbow Dash!
    O boże, ona jest czadowa, nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idę na bal i tańczę z Sweetie Belle O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Zesłana na księżyc z AJ :3
    Cos się spodziewałam, że mnie wygnają, ale nie wiedziałam, że AŻ na księżyc...

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz trollowy kursor.
    Piekę ciasteczka razem z Daring Do xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mianowałam cię na Liebster Blog c:
    http://madame-twinkie.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczynam niestety ferie ;_;

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.