poniedziałek, 28 stycznia 2013

Jupikajej Madafakaaaa!

A dzisiaj zaczniemy kimś innym. 
Przed państwem...
Jedyna Prawowita Królowa Atlantydy... Natla 
Dzisiaj jest poniedziałek, co oznacza, że jutro jest wtorek, co oznacza, że pojutrze jest środa, co oznacza, że popojutrze jest czwartek, co oznacza, że popopojutrze jest piątek. Tydzień bez poniedziałku, wtorku, środy i czwartku to dobry tydzień.

Bluzka mnie gniecie.

1.W-f- Siatkówka. Jeszcze przez dwie lekcje. Potem wielkie "be" klasy, bo unihokej. 
2.Matematyka- Coś było na pewno... Chyba
3.Przyroda- Wielki wybawienie przed moim marnym zadanie. Idziemy na koncert do przedszkola. Zostaliśmy otoczeni przez paparazzi. Potem w czasie, kiedy inni grali zostały ukazywane nie grającym.
4.Angielski Polski- Knopers i soczek are mine!!! Errata: były moje. Papierek i opakowanie leżą smętnie w przedszkolnym koszu. Zwiedzaliśmy przedszkole i bawiliśmy się na placu zabaw. W efekcie zdążyliśmy na koniec polskiego. 
5.Polski- Oficjalny. Musieliśmy pisać kartkówkę.
6.Religia- Mój mózg zajmował się czymś innym. Prawdę mówiąc nie wiem czym. Najdziwniejsze jest to, że dużo pamiętam o_O.

Ryba mi zdechła... Be

Tytuł wziął się z mojego klasycznego okrzyku w Happy Wheels. A dlaczego akurat tak, to nie wiem. Inne moje stwierdzenia to "I belive I can fly", "I'm still standing yeah, yeah, yeah/gosianica gąsięnica yeah/ albo nie" (to akurat od Bunny) i coś jeszcze, ale widocznie nie jest to ważne, skoro zapomniałam.

W sobotę byłam w kinie. Jest to jeden z tych nielicznych dni ^^. Na "Niemożliwe" dokładniej rzecz biorąc. Madance się podobało ^^.

I tyle, bo tak. Dzisiaj zostaniecie zaspamowani jeszcze jednym Liebsterem. Ja lubię odpowiadać na pytanie ^^.

Tapeta na dziś

Tak... Dawno nie było.

5 komentarzy:

  1. Cholera, ale twój blogas ścina mi neta xD
    Albo net się sam ścian, żeby mnie trollować jak co dzień -,-
    Ja dostałam na j. polskim manię na to, ze "kurki gmerzą", bo było w jakimś tekście z podręcznika xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestę gąsienicę. Moja przyjaciółka mnie tak nazywa z tym, że ona mówi to po serbsku, co brzmi mniej więcej "gusenica" :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te okrzyki są od Bunny xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Madance zostałaś dodana do bloga "The Magic Is In Sisters" musisz odebrać zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet jak bym chciała nie mogę zapamiętać nic z religii o.O

    Rybka [*]

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.