niedziela, 13 stycznia 2013

Madance cały dzień siedziała przed komputerem i miała wszystkich gdzieś

Yeah!
Może nie cały dzień, ale...
Pisałam z Kingalis. W pewnym momencie zaczęłam Ónsóbować (z wielkiej litery, biczys) wszystkich. Tych, którzy mają ferie, twórców Tomb Raider'a, bo im się go wydać nie chce (i hói z tym, że data premiery jest zaplanowana od dawna), tych co robią reklamy i trailery od TR, bo na fejsbókó wszędzie tego pełno, Kasię, bo tak, Kingę, bo z frajerami nie pije, mój telefon, bo mi się Pou zresetował i jest o poziom niżej. I tak dalej...

Byłam też na dupolotach. Nie ma to jak zjeżdżać na skałce. Z tych dwóch gór. Kasia wiesz o co chodzi. A jak nie to jutro ci powiem.

Tosia kończy z blogiem. Informejszyn hir! Smutno... Przynajmniej zostaje...

Ostatnio mam manię na tłumaczenia (takie do śpiewania). Dzisiaj i wczoraj przetłumaczyłam dwa "Literale".

Ustawiłam sobie hasło na telefon. A teraz nie umiem go wpisać. Męczyć się muszę. Ale jak się w końcu dostanę, to mi się nie chce zmieniać...
O! Ja!
Cały dzień siedziałam przed kompem i nie mam co pisać. Ave ja -,-'

Więc, of kors, skończę, żeby nie pierdolić różnych głupot przedłużać tego iście ciekawego posta.

Kasia, zaraz wejdę na zapytaj.

A na koniec wyniki moich badań...

1. Chrysalis czy Cadance? Badania przeprowadzane przez 2 dni.
Wyniki: Zaprhaszam!

2. Skype czy Gadu-Gadu? Badanie przeprowadzane przez trzy godziny.
Wyniki: They're here!

Jak są jakieś tematy to piszcie!

Tapeta na dziś

Tak wiem, wczoraj nie było, jestem be i w ogóle.

9 komentarzy:

  1. ooooooooooooooooo ja nwm oco chodzi jesli chodzi o dupoloty ale jeśli o to oczym myuśle to nwmm. ale napisz mi na zapytaj o co dokładnie ci chodziło! pozdro!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjeżdżanie na jabłkach, czy listkach... No tych łopatkach XD

      Ja ufielbiam zjeżdżać ale tylko z niskich górek bo z wysokimi to mam przykre wspomnienia xD


      OPPAN KONICZYNA STYLE!

      Usuń
  2. Ónsóbowałaś mnie! (tak, mam ferie) xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dupoloty są kól, ja mam przed domem fajną górkę, a dalej od domu jest jeszcze fajniejsza xD Dupoloty są dobre na wyrównanym śniegu, to dopiero jazda jest xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dupoloty... U nas to sie zwie jabłuszka xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dópoloty... jabószka... jabószka... dópoloty...... co?
    GNIJ ŚMIECIÓ!!!!!!!!!!11111oneoneoneone

    OdpowiedzUsuń
  6. Dupoloty... Hahaha. xD Rozwala mnie ta nazwa.
    Uwielbiam na tym zjeżdżać. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie śniegu nie ma, więc dupoloty nie mają sensu, chyba, że ktoś lubi jeździć po piachu.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.