czwartek, 17 stycznia 2013

Ma wycieraczka zamrożona jest!

Dobrze wiedzieć ^^

Dzisiaj jest czwartek, co oznacza, że jutro jest piątek.

Hail! Dzisiaj było "Party Hard" w "Czewie".

1.Siatkówka- Nikomu się nie chciało sali sprzątać. Więc był ping-pong. Zadam takie pytanie... Czym jest ping-pong, bez mnóstwa faili i odbijania ręką? I ludem, który wciska się do zgromadzenia szlachty?
2.Polski- Kartkówka jak kartkówka. Źle nie było. Ale uznałam, że moje zadanie z przyrody jest be i że zrobię nowe.
3.Angielski- Kolejna lekcja pt. "Ryba po grecku, jedzenie wafli ryżowych i pięć minut angielskiego" 
4.Polski- Kolejny. Rysowałam jakieś pierdoły na kartce od Kingi, bo mnie prosiła.
5.Przyroda- Był test i wielkie uczenie na przerwie. Tak ja też nie wiem, jak może być nieznany ^^
Przerwa- Guza mi Kinga sobie nabiłam. Powód nieznany. 
6.Matma- Pani oddawała kartkówki. Moja to oczywiście hołd dla mojego geniuszu. I skromności. Ogólnie taka luźna lekcja, że mogłoby jej nie być.

Yay! Jutro mamy trzy lekcje. Potem idę do Basi. Prawdopodobnie.

Dżizas, moja mama jest na wywiadówce... A NIGDY nie chodzi. To coś znaczy...

Z "The Great and Powerful Battle" wróciłam cała odmrożona, śnieg miałam dosłownie wszędzie. Ale było pro.

Tapeta na dziś
I nie robiem sama tych tapet. Jakby tak było, to bym przestała po drugiej.

7 komentarzy:

  1. moja mama tez zaczęła chodzić na wywiadówki ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja mama (niestety) od zawsze chodzi. ;-; I ten strach, kiedy mama wraca z wywiadówki...bezcenny.

      Usuń
  2. Mój tata nigdy nie był w mojej szkole.
    Mam łazi na moje i siostry, zawsze :p
    Kocham wkurzać siostrę... zacytuję co teraz gadamy:
    - Weronika, oświecisz?
    - Nie chce mi się.
    - Weronika!
    - A co mam oświecić?
    - Chodź tu.
    - Nie chce mi się.
    nwm co mam oświecić xD
    Komu też się nic nie chce?

    OdpowiedzUsuń
  3. ,, Octavia clopping secret " ...

    OdpowiedzUsuń
  4. lol moja zawsze chodzi i ja nie mam z tym jakiegoś problemu:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Playbrony? Hahaaaahhaha xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.