środa, 23 stycznia 2013

Na co komu dziś, wczorajszy bigos

A to dla mua i dla Kingalis
Dzisiaj jest środa, co oznacza, że najgorszy dzień tygodnia właśnie mija, jutro jest czwartek, co oznacza, że pojutrze będzie piątek, biczys.
Zastanawiam się, czy się nie rozłożyć. Ale z tym zaczekam do weekendu, bo tego sposobu nie próbowałam. 

I nie, nie miałam wczoraj bigosu na obiad.

1.Muzyka- Nie chce mi się uczyć jednego utworu. A za niedługo egzamin.
2.W-f- Tradycyjnie: Siatkówka. A ja tradycyjnie z Kingą. Kasia w końcu zdała odbijanie.
3.Matma- Liczby ujemne. Takie pierwsze lekcje z jakiegoś tematu są biste ^^. Bo nic na nich nie robimy.
4.Angielski- Kartkówka z czasu przeszłego. Wszyscy zakuwali całą przerwę. A okazało się, że było pięć grup i każda miała po pięć czasowników. Nóż po prostu... Taki Troll. Bo tych czasowników było tam oczywiście mnóstwo. Ale mi wyszło. Cud nad Wisłą. 
5.Polski- Pisaliśmy charakterystykę na brudno. Prawie skończyłam. Na szczęście mam łatwość w pisaniu. Prawie cały czas gadałam i robiłyśmy z dziewczynami tzw. "klucz".
Przerwa- Kasia jest dziwna
6.Religia- Basia pisze "Love book". Coś takiego jak Kasia, ale normalne. Pisze o nas, ale głównie o sobie. I jest to normalne życie, a nie coś takiego jak Kasi -,-'.

A teraz takie cóś:

Wybierzcie sobie jakikolwiek film/serial czy coś w tym stylu.
A potem zamieńcie jedno słowo na bigos.

Mi wyszedł "Bigos Śmierci". Ewentualnie "Igrzyska Bigosu".

Mojej mamie wyszło 'Gra o bigos".

A wam?

Tapeta na dziś
Swag z twz. "ogonkiem". Kucykiem ^^


7 komentarzy:

  1. Te bambosze są kól.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe fajny post a mój to będzie angus bigos i przytulanki:D
    lol

    OdpowiedzUsuń
  3. My ostatnio robiliśmy "klucz" z nauczycielami ze szkoły muzycznej xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, dla mnie środa to najlepszy dzień tygodnia o3o
    Wyszło mi Les Bigos lub Bigos Miserables (odpuściłam sobie te wszystkie kreseczki).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiezdne bigosy
    My Little Bigos
    Epoka Bigosowa

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.