sobota, 17 listopada 2012

Post sobotni

Wychodziłam zza bramy. Ciemność ogarniała ulicę. Tylko jeden księżyc i parę gwiazdeczek oświetlało  nieboskłon. Mgła był taka, że ledwo widziałam czubek własnego nosa. Ruszyłam do domu. Brakowało samochodów, które zwykle pomrukiwały na jezdni. Przyspieszyłam kroku. Zawsze ktoś mógł iść obok mnie, a ja mogłam tego nie zauważyć.



Tiffany jest mną
Taki nastrój mnie ogarnął.

Piszem sobiem z Kasią na zapytaju.

Kostkę skręciłam. W tym samym miejscu co w październiku. Lolz.

Nie chcem mi się pisać.

Twiśka i Rarila odchodzą. Twiśka, bo Tiffany nazwała ją trollem, a Rarila, bo... nie wiem. Grunt, że mają nie odchodzić. Dostają książęcy rozkaz!

Wczoraj zaczęłam grać w Wolf Quest. Fajne to. Tyle, że póki co ledwie znalazłam partnera.

Wiem mało napisałam, ale jest późno jak na pisanie posta o całym dniu.

Tapeta na dziś
Kasia mi się dobija na zapytaju. Lecę.

5 komentarzy:

  1. ja zawsze mało pisze w postach :X
    Twiśka & Rarila [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Skręcenie kostki? Ja mam pecha zawsze w styczniu lub wakacje xD. Styczeń 2011 - coś zrobiłam z nogą i miałam szynę. Wakacje 2011 - walnęłam nogą w ścianę z rozpędu, spuchły mi palce i przez 3 dni ledwie co chodziłam xD. Styczeń 2012 - skręciłam nogę zjeżdżając z dupnej górki na dupolocie xD
    Więcej nie pamiętam, boję się styczniów xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest wasza społeczność... Nie ma o co się gniewać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś grałam w WolfQuest . Zrąbana gra, ale przeszłam całą. Tyle, że do końca misji w ,, drugim poziomie " został mi tylko jeden szczeniak ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Skręcona kostka ... wiem coś o tym... XD potem miałam skręcona nogę a potem reke XDXDXDXDXDXDXD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.