środa, 28 listopada 2012

Radio Ambitne Przeboje

Techniki powstania
Tu powinno się coś znajdować.
Nie mam zbyt wiele czasu, więc piszę krótko i zwięźle.

Dzisiaj na przerwie obiadowej założyłyśmy "Radio Ambitne Przeboje". Należą do niego: ja (kryptonim- Madance), Kasia (Megafajtuska), Kinga (Equadoria) i Basia (tymczasowy- Basiacośtam). Do naszych przebojów należą: "Do re mi..." śpiewane bardzo ładnie po kolei, "bejbe" z NIECO dziwnymi głosami , "Wlazł kotek na płotek i walnął go młotek..." i moje tłumaczenie"This Day Arii" śpiewane... dziwnie. Macie pomysły na coś jeszcze?

W sobotę będzie spontaniczny wypad na kręgle, pizzę, domowe tiramisu, whatever. Z okazji moich urodzin i utworzenia radia.

Jeszcze tylko JEDEN dzień, DWIE godziny, 49 minut i 39 sekund. Przynajmniej kiedy to piszę.

Jutro dżampreza andrzejkowa <3. Nie chcę mi się iść, ale jeśli dzięki temu ominę angielski...

Z kolei w 5 (chodzę tam na aikido) impreza była dzisiaj. Mieliśmy krócej bo myśleć się nie dało.

Tapeta na dziś
Mówiłam, że idziemy na pocztę ^^. A moja obecna tapeta idzie na odwyk.


6 komentarzy:

  1. Gangam Style!
    Co jeszcze?? Hmm.. Nic ambitnego mi akurat nie przychodzi do głowy, ale to dlatego, że się naoglądałam dziś "Pingwinów z Madagaskaru" (dlaczego pokazują tak mało odcinków jednego dnia?) odrabiając matmę i jedząc wulkany, więc jestem naćpana! A zaraz się napiję cydru i jutro w szkole będę miała kaca :D
    Ojojoj.. Czy zaczynam tu robić offtop..?

    OdpowiedzUsuń
  2. śpiewajcie niekończońcą się piosenkę:
    było morze
    w morzu kołek
    na tym kołku
    był wierzchołek
    na wierzchołku
    siedział zając
    i nogami
    tak machając
    śpiewał sobie tak

    i śpiewacie od nowa, aż wam gardła zeschną xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahaha xD Radia są świetne! Idźcie na spontana! My tak z kumpelami wymyśliłyśmy z 10 naprawdę... ciekawych piosenek ^^

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.