poniedziałek, 5 listopada 2012

Dnia 5 listopada, Madance pisze post

Hello my sweethearts!

Jest poniedziałek, godzina piętnasta któraś tam, a ja ciągle śpię. I just love that!




1. W-f - Koszykówka, a potem ręczna. Kiedy będzie siatkówka, kiedy?!
2. Matma - Rysujemy kółka! A przepraszam, okręgi...
3. Przyroda - Praktykantka będzie dopiero jutro. A przyroda jest najbardziej dłużącą się lekcją wszech czasów (nawet matma idzie szybciej). Pani jest n00bem.
4. Angielski - Nawet nie wiem co było... Rozmawialiśmy o przedstawieniu (było w środę). Wydało się, że Kasia prawie całe przespała.
Przerwa - Wymyślałyśmy z Kingą przezwiska  dla innych. Albo zamiast pierwszego imienia dawaliśmy drugie. Przykład: Wojciech Błoński = Józef Błoński. Jedna dziewczyna na drugie ma Maria i był radocha (Józef + Maria).
5. Polski - Była próba, a ja zgubiłam tekst. A przedstawienie już w piątek (oczywiście ja i Basia mówimy najwięcej...)
6. Religia - Kolejna lekcja z panią N00b. Rysowałam jej karykatury (nazywając ją przy okazji Tą-Której-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać) i jeszcze jednej dziewczyny z mojej klasy (Czubaka).

Wracając do domu przypomniało mi się jeden wierszyk... anegdota... rymowanka... nie głupie... przy... Ugh! Never Mind!
-Wierzysz?
-Wierzę
-A w co wierzysz?
-W żule wierzę.

Czytam książkę, w której jest stanowczo za dużo kredensów.







Możecie mnie potrollować - jestem 7. And you?

Epickie tapety
Tapeta na dziś
Potrollujmy!

5 komentarzy:

  1. Ja 4 xD
    -Hahahahhhah, WTF
    - J-j-j-j-ja to Lubicz
    -Prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 17 xD
    Jestem Tuskiem (What?), nie daję spisywać(Fałsz ^^) i mam poker face (100% prawda xD).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nr 1...

    'Nie myje się, bo twierdzi, że częste mycie skraca życie' xD
    'Donald' p3p
    'Podkochuje się w 15' ( ja pierdole... nie jestem lezbą xD )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja 9
    Rysuje na lekcjach 'gołe baby' xD
    Rozum - To by się zgadzało ^^
    Chodzi wszystkim do sklepiku, myśli ze jest PRO xD

    OdpowiedzUsuń
  5. http://mylittleponydrawingismagic.blogspot.com/2012/11/no-to-jak-wszyscy-to-wszyscy-xd.html#links

    Podpisz się i pokaż światu (ja chyba przesadzam xD) swoje OC!!

    PS LMFAO xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.