środa, 7 listopada 2012

Twiśka!!!

Oj, Twiśka, Twiśka...
Nawet nie próbuj,  nie próbuj odejść. TO ROZKAZ!
Wiedz, że dowiem się gdzie mieszkasz, wyśledzę cię i... *przepraszamy za utrudnienia, plan jeszcze w budowie*
Nie będę się rozpisywać jak przy RaVerze, Madame Twinkie,.. Twinkamenie! Bo ona zrobiła trolla. I ty też masz zrobić. Napisać: "Haha, żartowałam, a wy się nabraliście", "Zdecydowałam, że jednak nie kończę" i tym podobne.
Paczaj jaka ja smutna jestem...
Popacz na wszystkie komentarze jakie są tutaj (Pisać komenty! Klawiatura w dłoń!). I nie odchodź. To przez Ciebie rozpoczęłam pisanie bloga. Nie przez Twinkie, Dashswag, EB, RainbowKę, tylko przez Ciebie. 

3 komentarze:

  1. Ja chyba się coś domyślam...

    PRzecież ostatnio Twiście nie podobał się jej nick, no to wzięła walnęła posta, że odchodzi, a za kilka dni napisze, że to Twiśka Dash odeszła, a wróciła pod inną nazwą podobnie jak nasza Twinkie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa teza, ale po co od razu zamieszanie wokół siebie robić? To chyba teraz popularne, ale ja za tymi trendami nie nadążam.

      Usuń
  2. Taaaaa... to wszystko jest dziwne.

    U mnie raz jest tak, że mam świadomość, że muszę kończyć z tym, a jednak coś się stanie pozytywnego i nie muszę ;>

    Twiśka wróć!

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.