środa, 7 listopada 2012

Nainótnieiszy dźeń śfiata - śrota

Co to za post bez mnie? 


1.Muzyka - Już zaczynam grać kolędy. God...
2. W-f - Ręczna. Jadą na jakieś zawody.
3.Matma - Coś o... trójkątach?
4.Angielski - Dlaczego (ja) w tej szkole nie ma nic ciekawego...

Lyra też się dziwi...
5.Polski - Potwierdza się moja teza z punku wyżej. Tylko jakaś próba była...
6.Religia - Zamieniła się w polski. I... próba

Dzisiejszy dzień był nuudny.

Nudny, nie chcę mi się nic pisać i... tyle. Bendom opraski.

Speszyl for RainbowKa <3


Everypony I'll soon control...

Dzisiaj dużo RainbowKi
Dzisiaj jestem leń okropny i mi się nic więcej nie chce. Łącznie z pójściem na aikido. Twiśka, mi się nigdy nie chce chodzić... Ja tylko na konie chodzę chętnie
Tapeta na dziś
Jedna Rainbow więcej nie zaszkodzi...

1 komentarz:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.