czwartek, 8 listopada 2012

Tytuł w budowie, przepraszamy za utrudnienia

Big hug
For them! For me! For Equestria blodżysuafy!

1.Siatkówka - Mieliśmy wprost "epicką" drużynę. Ave Basia za jej serwy.
2.3. - Konkurs interdyscyplinarny. Dżizas, jak się stresowałyśmy (ja, Kasia i Basia). Kiedy skończyłam pisać test (nie mogłam dać po sobie tego poznać - nie chcem na angielski) oglądałam mecz trzecioklasistów w dwa ognie.
4.Polski - Mieliśmy wspólne śniadanie. Nie wiem kto był pomysłodawcą, ale...
5.Przyroda- Yeah! Wreszcie praktykantka!
6.Matma - Nie wiem, bo jestem głupia.

Jutro interdyscyplinarny z matmy i przyrody. Nie fajnie.
Epickie są te "ślimaki"
Nie mam czasu się bardziej rozpisywać.


TWIŚKA WRÓĆ!!!
Me trzy ulubione książki
Tapeta na dziś

Zielono i minimalistycznie.

3 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.