niedziela, 25 listopada 2012

g3n3rłUję $Ob&3 głłUp&ą CzC&OnQę,żóL3!

 Paczajcie jakie słodkie <3
Tak, dzisiaj post w pokemonowym stylu.

Najpierw wy, moi drodzy obserwatorowie.
tFf&śq4 D4$h
M4D4Nc3
h4l3y
$łu3nO :d
R4&n$p4rQl3
qOfF4L$Q4$p4rQl3
tFf&nQ&3
m4gD4 d4$H
3Vo
LłuNoV4T4 mOoN
tRołUbL3 &$ FfR&3nD
fFr4nT&C P&3
tOmCz&xX
hOp3 &n d4rQ
q4rOl&n4 Qo$tRz3fF4
D4$h$fF4G 
BłuRn&nGq&tTl3
p4łuL4 4Rt
FfLłuTt3r$hY & P&Nq&3 
gO$&4N&C4
PrOm&$3 D4RqN3$$
Ny$h&4
R4&nBoFfQ4 d4$H


Zrobiłam jeszcze RainbowKę, bo tak fajnie wyglądała. 

I ludowie z mojej zacnej klasy:
fFoJt3q
B4Rt3q (B4RtO$Z)
Ff&qToR (fFc)
m4rC3L (m4rCl, M4Rc3l&nO ChL3B & Ff&nO)
Ol4 
L4łUr4
m4r&4 (M4D4Nc3,M3Ry)
bOgłU$ł4fF
q4m&l4 (q4q4)
B4Rt3q (B4RtłOm&3J)
P4Ff3ł
q4$&4 (M3G4Ff4jTłu$q4)
Q&Ng4 (3Qłu&dOr4_Xx()
JłuL&4 (jłUl4$, $4Nd4ł $p. Z.O.O.)
jłUl&4 (JłuL4Ff, $h&t)
m4r&łu$z
B4$&4


Takie fajne to.
Jak komuś nie zrobiłam, albo chce jakieś imię, pseudonim, whatever, to niech napisze.

Dzisiaj nie było nic ciekawego. 
Pisałam z Kasią i tyle. 

Gif wczoraj nie chciał działać. 
Wait a minute...

Działa.
Albo i nie. Na Krysi się zatrzymuje.

Macie link do profilu. Nie odpuszczę. To jest zaaaaacne.

Tyle, bo już nie mam o czym pisać.
Tapeta na dziś

Nie chce mi się dzisiaj szukać.


A teraz pytanie do Was:
Wie ktoś jak zrobić przezroczyste tło w Gimpie? Wciskam wszystkie możliwe opcje i nie wiem czy to mój wrodzony defekt, czy... stawiam na defekt. Byłby ktoś miły i mi pomógł? ǝɾnʞęızp ɔoɯod ąʞ1ǝzsʍ ɐz

~ ωครzค ๓ค๔คภςє



No i oczywiście odcinek

4 komentarze:

  1. Warstwa>>przeźroczystość>>dodaj kanał alfa>> klikasz na gumkę i wymazujesz :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol, to ja nie bylam obserwatorem? O.o juz to zmieniam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. najlatwiej zrobic w gimpie tak. otworz nowy-zaawansowane-tlo-przezroczyste.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.