środa, 2 stycznia 2013

Paranormalna żarówka

Hjumanki
A dzisiaj już mogę. Oł je.

 Dziiiiisiaj...jestśroda,cooznacza,żejutrojestczwartek,cooznacza,żepojutrzejestpiątek,cooznacza,żepopojutrzejestsobota *napisane na jednym wdechu*

I, of kors, wracamy do starych,złych-w końcu szkoła, dobrych czasów.

1.2.- Nie było. I dont noł łaj.
3. Matma- Graniastosłupy. Ogólnie to na takich pierwszych lekcjach jest fajnie, bo taki luz jest.
4.Angielski- Test. Ale łatwy. Coś tam źle napisałam, a pani i tak to zaliczy, bo wyraz występował tylko w ćwiczeniu, którego nie robiliśmy ^^
5. Polski- Ta cholerna lektura nie była na dzisiaj. Dzisiaj się dopiero umawialiśmy. Ale i tak prawie wszyscy przeczytali -_-'. Przynajmniej była ciekawa, więc nie narzekam.
6.Religia- Też nie było. End olsoł I dont noł łaj.

Tytuł wziął się od wczorajszego, nocnego wydarzenia i  żarówki, która się ładnie paliła pół godziny. W pewnym momencie zaczęła migać, a potem spadła. Nikt nie wie dlaczego. Ochrzciłam ją "paranormalna" (uwielbiam nazywać przedmioty).

I będąc jak zwykle oryginalną, postanowiłam zrobić nagłówek z wami. Więc w komentarzu dajecie vektorek (jeśli chcecie, of kors) i jesteście na nagłówku. Tak, nie mam co robić. Pojawi się on najwcześniej w niedzielę. Więc czas jest.

Tapet nie było, ponieważ, gdyż, uznałam, że w święta itp. nie będzie. Takie ważniejsze. Więc dzisiaj przedostatnia pozycja na liście...
BERRY PUNCH
Tapeta na dziś
Może i były ładniejsze, ale tu jest Grecja 0_0.

7 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo uwielbiam twoje tytuły :)
    Nie chce mi się szukać wektora. Ja chcę być Twilight.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2012/226/d/7/rd__s_super_speed_strut_vector_by_8_xenon_8-d5b47ye.png

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jako Pinkamena!
    http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2012/145/0/a/pinkamena_diane_pie_by_emberfiremane-d502rba.png

    OdpowiedzUsuń
  4. Paranormal Aktiwi normalnie.

    Octavia - http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/f/2011/256/0/6/octavia___classy_by_kooner01-d49q8xr.png

    OdpowiedzUsuń
  5. Spadające żarówki som osom, a zwłaszcza jak lądują na łbie...

    No to ja chcę hipsterską Roseluck
    http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/051/5/1/french_roseluck_by_cool77778-d4qetfb.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.