poniedziałek, 7 stycznia 2013

Yyyy... Mleko

Cegła. Kto czytał FNiN wie o co cho
Dzisiaj jest poniedziałek, co oznacza, że jutro jest wtorek, co oznacza, że pojutrze jest środa, co oznacza, że pojutrze jest czwartek, co oznacza, że popojutrze jest piątek.



 I dzień szkolny. Tego nikt się nie spodziewał ^^

1.W-f- Będziemy za niedługo zaliczać siatkę. A oprócz tego dowiedziałam się jednej, ciekawej rzeczy. Mianowicie tego, że piłki do siatkówki bardzo mnie lubią i się do mnie kleją. Niefajnie
2.Matma- Nic nie pamiętam, bo (jak zwykle) nic nie robiłam Emm... Patrzcie Rainbow Dash idzie!
3.Przyroda- Wiem co było na matmie ^^. Robiłam zadanie na przyrodę. Na przyrodzie robiłam zadanie na polski.
4.Angielski- Angielski zawsze ciekawy.
Książka- 10zł.
Zeszyt- 3zł.
Radość z  wielu różnych dziwnych rzeczy i grożenie pani, że wstawi Kasi uwagi- bezcenne
Przerwa- Kasia się focha, bo nie zna Louisa.
Polski- Kasia shippuje 5 osób z klasy, z ludziami z 1D. Siebie, oczywiście z Louisem. Basię z Harrym. Obie mają jakiegoś świra na ich punkcie. Mnie z Zaynem, Kingę z Liamem, a Kamilę z Niallem. Osobiście nawet nie ogarniam, który to Niall, a który Liam. Kinga i Kamila tak samo.
Przerwa- Ona... Jest... Dziwna-  czyli zboczone przygody Kasi
Religia- W końcu mam zarys wojennej Pinkameny. Dżizas, ile się nad nim namęczyłam. Teraz kalka, jakieś duperele i jest git.


RainbowKa ma manię na punkcie gwał Soarin'a.

Tak na marginesie... Nie ma to jak bazgrać po książce z anglika tekst This Day Arii i innych kucykowych piosenek.
Best Remix Ever!

Nie idem dzisiaj na aikido. Oł je.

Mój telewon fariuje. Z niewiadomych przyczyn usunął mi komentarz RainbowKi.

Nowa favikona nie chce mi się załadować...
Tapeta na dziś
Uwielbiam tapety z serii "Fejsy".

9 komentarzy:

  1. Cegła? ... Ale w jakiej części? XD
    Favikony ładuja sie tak 1-2 dni :<

    OdpowiedzUsuń
  2. A to oznacza, ze popopojutrze zaczynają mi sie ferie o3o
    *Swag mode: trun on*

    OdpowiedzUsuń
  3. To przeze mnie RainbowKa ma na niego manię xD Nazwałam go tak i już zostało xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cegłą to ja co najwyżej mogę ślicznie wytrzeć buźki tym chłoptasiom z 1D. Bez obrazy, ale ja ich nie znoszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ich nie znam, nie oceniam.
    Słyszałam kilka piosenek, i powem, że da się słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś przezabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oppa cegła stajl :D Ja osobiście lubię 1D...

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.