piątek, 11 stycznia 2013

El korkociąg

Tak się przekonuje do siebie TiF
Dzisiaj jest piątek, co oznacza, że niektórzy zaczynają ferie już dzisiaj. Ónsób.



*tu powinien być jakiś wstęp*

1. Fakultet- Jak się dobrze przygotować do testu i inne pierdółki. A tak do Gosianicy i Twinkie: Ja też pisałam zeszłoroczny test. Ale wątpię, czy przebije ten, który pisałam wczoraj.
2. W-f- Jesteśmy z Kingą pro. Nikt nas nie pobił w siatkówce i nikt się nie zbliżył. Uznaję, że rekompensuje to moje "be" serwy.
3. Polski- W końcu dowiedziałam się co mam na koniec. Od czwartej klasy na półrocze zawsze wychodzi mi ta sama średnia. W czwartej i piątej klasie wyszła mi też taka sama na koniec. Osobiście uznaję, że jest to podejrzane.
4.5. Informatyka- Uczyliśmy się o formatach. I tak większości nie było. A potem... Graliśmy. To takie sentymentalne. W końcu my zawsze nigdy tego nie robimy.
6. Historia- Kasia pisze poebane love story. Osobiście wolałabym, żeby nie było tam mnie...
7. K. Językowe- Fochnęłyśmy się z Kasią na panią z angielskiego. Czytaliśmy "Lisa in China".


I to właściwie tyle. Cały pozostały dzień cheatuję w Pou/oglądam filmiki na JuTubie/i... to tyle.
Zapamiętam, Kinga, zapamiętam
El korkociąg!
Tapeta na dziś
Druga tapeta z RainbowKą w wersji "napisy".



8 komentarzy:

  1. Tapety z napisami nazywają sie "typography" jak coś ;D
    Ja mam teraz średnią... 4.5?

    OdpowiedzUsuń
  2. love story będzie nieskończone a w karzdym odcinku pojawisz się właśnie ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. FAIL z mojej strony.
    My ferie zaczynamy dopiero 28 stycznia i to jest złe. Mazowsze pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosianica, śląskie pozdrawia, bo ma ostatnie, 11 luty -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Małopolskie rządzi! Jeszcze tylko parę dni i znowu będę driftować na desce! Ale zaciesz mam! ^^ Tapetka zacna, zacna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wolałabym żeby mnie nie było w tym love story mam tam takie pomysły że sama siebie nie poznaje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ferie 28 stycznia, dzień przed moimi urodzinami ;_;

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.