sobota, 19 stycznia 2013

Pierdol tytuł, hoduj jednorożce!

When, I'm Disney...
Hejo!
Od Basi wyszłam już jakiś czas temu, ale oczywiście musieliśmy gdzieś jeszcze jechać. Bo jakżeby inaczej.



Od Basi wyszłam o w pół do piątej. Długo tam byłam... Ale pomińmy.

Wchodziłyśmy do nawiedzonej knajpy, byłyśmy z Maszą na spacerze, oglądałyśmy Harry'ego Potter'a, Niekrytego Krytyka, różne pierdoły.

Z niewiadomych przyczyn wzięło mnie na pooglądanie Igrzysk Śmierci (co też za chwilę uczynię) i jakiegoś Let's Play'a z Dead Island.

Real mnie bardzo, ale to bardzo nie kocha. Były tam dwa pełne "cosie" z BlindBagami. I oczywiście we wszystkich ten sam kucyk. Again. Mam RainbowKę. Taką dziwnie ospałą ^^.

HAPPY BIRTHDAY SYSHY DASH!

I nwm o czym teraz pisać...

Basia przypaliła zapiekanki, bo razem oglądałyśmy coś tam na JuTubie.

A ja Jestę Debilę Lenię i dalej już nic nie napiszę ^^.


~XOXO Madance

7 komentarzy:

  1. A ja nie jestem leniem tylko energo oszczędna:D
    To tak na marginesie!
    Ty jesteś ORGINALNA!XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jak Rojo i Rock grają w Dead Island xD Najlepszy jest odcinek jak Rojo postanawia być poważny i miły xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz mnie! XD
    70122 lub 02 <-- takich numerów szukaj na zgrzewce saszetki (blindbaga) to będziesz miała Kredensa :3

    OdpowiedzUsuń
  4. My z BF zawsze cos u mnie gotujemy xD
    Jak gotowałyśmy ziemniaki zapomniałyśmy je posolić i kapłyśmy się, jak już to jadłyśmy xD
    Później ugniatałyśmy ciasto na ciastka i jak je zaczęłyśmy wycinać, kapłyśmy się, że nie dałyśmy proszku do pieczenia xD
    Tak, mamy piękny talent kulinarny xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.