piątek, 26 kwietnia 2013

Beep beep beep bbbeep beep beep

Z serii przemyśleń cholera-wie-kogo
Tytuł taki, bo tak. Nie wiem czemu.
Przeszłam Tomb Raider'a i mam podjarkę. Napiszę o tym, a co...
Mission Impossible
Idę na urodziny to Kamili. Yay!  To już... za chwilę. Upsi

Tiag
Nie, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie długiego niepisania. Oprócz lenistwa. Czyli jednak mam.
Jaki kraj taki Harry Potter
Na majówkę jadę do Włoch. Jutro dokładniej. 
Czarnobyl pozdrawia
Nie ma to jak luźny w-f. Madance lubi.
Stare, ale...
Odkryłam, że Madance i logiczne myślenie to nie jest dobre połączenie. Jakoś mnie to nie dziwi...
Skorzytam

Ilość tekstu na ilość obrazków w tym poście jest przerażająca. Ale zapomniałam o wszystkich sprawach, o których miałam pisać.
Heheszky, idę się denerwować
Ta... Nad jednym postem bez tekstu męczę się wystarczającą ilość czasu, żeby mi go zabrakło. Urodziny are coming. 









Pa








Pa




8 komentarzy:

  1. długi post jest długi.
    Muzyczka ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Lewy alt mi się zepsuł ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam małego laptopa i nie mam tych cyferek z boku, zajebiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy Jork pozdrawia. Dużo bym oddała za to by był to jednak Hongkong, Szanghaj, ewentualnie Budva :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Miami. Chcesz się zamienić? Ja uwielbiam Nowy Jork! To najwspanialsze miasto na świecie!

      Usuń
  5. A Rain na skypowej konfie właśnie została miss Czarnobylu ^m^

    OdpowiedzUsuń
  6. o.o mam Londyn! Jak suuuper bo moim marzeniem jest tam pojechać i ...

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.