wtorek, 12 marca 2013

It's all end- koniec tytułów z Czajnikiem...

Czy ja tu widzę Umbridge? Czy ja tu widzę Umbridge?! I want it!
Przepraszam, że tak posty piszę w kratkę, ale czas, możliwości i inne sprawy...
Patrząc na to... Jestem zmuszona iść do Nobblepuffu. Choć Lulzerin...
Tradycyjnie... Bitch Please, mam o czym pisać, ale mi się nie chce. A jeszcze to głupie podsumowanie, które tłukę od... Never Mind. 
Oooo! Zadanie z religii- check
Puk, puk!
Kto tam? 
Szczęście
W końcu... Nie uwierzysz...
Żartowałem
Jestem głodna
Gram z Kasią w spadalca. Jak ja kocham swoje dziwne (delikatnie mówiąc) hasła.
Czekam aż wydadzą pełną wersję
W naszym "pegasisterskim" świecie nic się nie dzieje. Ciemność widzę
Oj Basia...
Julia mi pisze, że jutro jest jakiś test. God, z czego...
True Story
Okej, jednak fałszywy alarm.
I na koniec możecie przeczytać testament Freda
Lubi ktoś Zmierch itp.?






7 komentarzy:

  1. Ja tak średnio lubię Zmierzch,ale jestem pospolicie zwana "Pattisonem" (w zdrobnieniach imienia było).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Zmierzchu.
    Nigdy nie zamierzam tego oglądać. Ani czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie lubię zmierchu, ale lubie Twoje posty^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmierzch jest złem. Nie znoszę tego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nioch, nioch, Spadalec :D
    Hahahhaha, testament Freda jest epicki xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Zmierzch. Uwielbiam xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.