środa, 13 marca 2013

Szampon "Black Magic"- polecam Severus Snape ♥

Ano
Środa is today. Niestety.

To jest piękne...

Cham na zawsze pozostanie chamem, na wieki wieków amen. 

Wyszła mi Basia... Współczuję...
Pani z angielskiego zrobiła nam trolla. Na angielskim sobie spokojnie gadamy, a ona nagle wyjeżdża z: "Mówiłam wam, że dzisiaj piszemy konkurs?". Raczej w to wątpię... 
Brawo
Z koleżanką prowadzimy rozmowę typu: "a i owszem,  wielmożna milady", na temat papieża. Kto zostanie wybrany? Kto włoży tą epicką czapkę? Kto... Wiecie o co mi chodzi... Oby się nie okazało, że nie lubi Potter'a, tak jak Benedykt...
Swoją drogą, to większość zdania, że Potter jest be, a przeglądając fejsbóka to tylko na potterowych stronkach o białym dymie pisali ^^

Kończę, bo tak. 

2 komentarze:

  1. Droga Lilly, pamiętasz jak ostatnim razem dotknęłaś moich włosów? Od tego czasu ich nie umyłem.
    Całuję, Severus

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.