czwartek, 28 lutego 2013

Tytuł bez Czajnika, to tytuł stracony.

Moja stylizacja
Dzisiaj jest czwartek, co oznacza, że jutro jest piątek. Na na na na!

Luna pisze do Freda, że ma na imię Luna. Nie będzie jej dzisiaj, bo łowi plumki.

Rano chciało mi się wstać, więc pisałam z KiwiSią i Kamilą.  Potem rekolekcyje. Byłyśmy w BTMOKWPKPŻ. Potem angielski, a potem Kasia. Na jej telefonie była taka gra.  To co widzicie u góry to moja stylizacja, kiedy mi się nudziło.  Dorobiłam się dwóch "Akcesoriów" do Simsów. W jednym jest pralka. I jestem szczęśliwa. Nie wiem co kupić Albańczykowi i Mariuszowi na prezent.  Podejrzewam, że w końcu dostaną kasę. Kto ma GG, a nie mam jego numeru... Wszscy oprócz Rarix?

Teira jest w ciąży!!!
Komputer się wyłączył i muszę wszystko pisać od nowa. Albo... Nie chce mi się.

Na fejsbókó wyszła mi para Krum x Umbridge
Tu gdzieś można sprawdzić.

Idę grać w grę. Bay!

5 komentarzy:

  1. Umbridge x Dumbledore, czyli sziping starców


    Fred mówi Lunie, żeby uważała przy wchodzeniu do pokoju, jeśli nie chce zmoknąć

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra też grała w tę grę... ale się jej znudziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. A JA MAM TWOJE GIEGIE
    Rarity tu była :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka miesięcy temu umówiłśmy się z koleżanką, że wyślemy razem list do braci Phelps, który będzie zawierał autografy. Wysłałyśmy list pomagając sobie pewną ciekawą stonę ( tj. blog Alex Smilee, która zbiera autografy, głównie od aktorów z filmu Harry Potter czy piłkarzy ). NIestety teraz musimy czekać ponad pół roku... Ale opłaci się. Chyba, że nie odpiszą. Następny list piszę do całej Metallicy, a później spróbuję do Coldplaya.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.