wtorek, 5 lutego 2013

Dlaczego ciągle komplikujesz sobie życie? Bo to moje hobby

Takie cóś prosto z od Twinkie!
Dzisiaj jest wtorek, co oznacza, że jutro jest środa, co oznacza, że pojutrze jest czwartek, co oznacza, że popojutrze jest piątek. You don't say...

A mój nick tłumaczy się z francuskiego na "Mój taniec". Fajnie.

1.Zajęcia własne- Tutaj nie mamy lekcji. Od lutego.
2.Polski- Kartkówka z zaimków. Z racyji, że w językowej można było ściągać. Co Basia z chęcią czyniła.
3.Godz. Wych.- Mieliśmy pisać eliminacje. Ale oczywiście nie było. Zamiast tego jakieś zdrowe odżywianie. Ludzie lubią nas wkurzać. Pani, która to prowadziła nazywała się tak samo jak Basia. Takie pierdoły ogółem.
4.Przyroda- Znowu nie było eliminacji. Elektrostatyka.
5.Historia- Eliminacje w akcji
6.Matematyka- Emm... Coś tam.

Jestę lenię i nie chce mi się dalej pisać, a nie będę się wypowiadać na temat zaistniałych konfliktów.

To już jest koniec. Nie ma już nic. Herbatka wypita. Możemy iść.


4 komentarze:

  1. Twinkie cupcakes! Zara... Cupcakesy z Twinkie?! O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee to moje firmy xD
      Czyli jestem nie dość że Gwiazdeczka to jeszcze tym czymś xD

      Usuń
  2. Ma dance ^^ Heh, ja mam osiem godzin tego języka tygodniowo...
    Et toi, est- ce que tu parles francais?

    Cupcakes z Twinkie o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim marzeniem było nauczyć się "fhrancuskiego", ale niestety wylądowałam na niemieckim :>

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.