czwartek, 7 lutego 2013

7 luty- Dzień pod znakiem pączków, Laury, kucyków i Gangnam Style

Ja, Laura, Ola i Julia. Powietrze :*


Dlaczego ja nadałam taki tytuł... Wait. To było, to też i to... Dlaczego ja się zastanawiam, czemu nadałam taki tytuł?
Dnia szkolnego nie będę opisywać, bo był nuuuuudny. Właściwie to nie był, ale pomińmy.

Dzisiejsze święta:

The urodziny has benn doubled- Laura i moja mama. Obrzydliwie słodki Laurowy tort- check.

Moja rocznica zostanie pegasis. Bam Bum Tsss.....

I, of kors, Tłusty Czwartek. Zjadłam dwa ponczgi. Tort zaburzył me kubki smakowe.

Powietrze :* Nasz nowy symbol. Wg. Mnie, Lary, Oli, Kingi i samej Julii, Julas jest powietrzem. Wniknęło to z pewnej wczorajszej przygody. Przed banalnym testem z religii.

Na dyskotece było... fajnie. W zawodach Miss i Mistera trzeba było zatańczyć Gangnam Style. U nas był to Kasia (która się na mnie obraziła, bo nie wiem co) i Bartek. Ogółem tańczył tylko Bartek i Cyprian. Choć wszyscy zgodnie uznali, że najlepszy jest Marchewa (Bartek) to każdy "sędzia" głosował na swoją klasę. A to Polska właśnie.

Nie chcę mi się więcej pisać.

Pamiętacie zabawę z bigosem? Jak nie, przypominam: Zamieńcie jedno słowo w filmie/książce/serialu/whatever. To dzisiaj zróbcie tak z bigosem ^^. Tylko z ponczgiem.

I pa. Herbatkę mam obok, więc żyję.

4 komentarze:

  1. Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie możliwy bigos :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Ponnczek
    Dlaczego dżem?
    Trudny lukieeer
    Ukryty cukier puder
    Sędzia Artur Ponczek
    P jak pączek
    Pączek's Creed
    Tomb ponczek

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ponczusie!!!!!!!!! zjadłam 4 inie zmieściłam już kolacji! marysiuvnie obraziłam sie ale z tego co wiem wszystko sobie juz wyjaśniłyśmyXD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.