poniedziałek, 18 lutego 2013

Happy Birthday to Twiśka!

Twiśka ma fajerwerki z okazji urodzin
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO TWIŚKA!!!

Wszystkiego Najlepszego i dużego tortu urodzinowego!
Człowiek sam nie czuje, że głupio rymuje
Życzeń moc, niech czaruje Cię co noc
Zbieraj tarczą swą prezenty, dolej Tymbarku dla zachęty
I... Wena poszła.

Więcej nie napiszę, bo jestem fochnięta na cały świat, z powodu radykalnie obciętych włosów. Choć dostałam 5 pierwszych części Harry'ego Potter'a i "Zeznania Niekrytego Krytyka"... Może nie wszystko z tego powodu, ale jednak...

Zjebię system i nie dam Twilicorna.

2 komentarze:

  1. Brohoof, też ostatnio nie dałam Tłailikorna :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez to, że Tłajli jest alikornem to tak mi dziwnie postarzała xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.