środa, 6 lutego 2013

Du ju lajk budyń?

Miałam taką samą reakcję ^^
Dzisiaj jest środa, co oznacza, że oficjalnie połowa tygodnia jest za nami, co oznacza, że jutro jest czwartek, co oznacza, że pojutrze jest piątek. Ktoś to w ogóle czyta?
Zarzucamy randomowym opisem? Zarzucamy.
Kolejny nudny opis mojego dnia.

1.Muzyka- Kolejne chwalenie "jak to dobrze mi poszło". Róbcie wszystko na ostatnią chwilę, a będzie git.
2.W-f- Z Julią żartujemy, że nie umiemy nic na pożarniczy. Ja nawet zgubiłam te kartki... Moje serwy się poprawiły, podczas gdy leżałam na kanapie/siedziałam przed komputerem. Like a boss.

3.Matematyka- Dzielenie czegoś, przez coś. Innymi słowy: nudy. Więc gadamy część #1
4.Angielski- Mamy nowych praktykantów. Marta i Michał. I napisałam Fox'a dobrze, ale źle. Czyli się dostałam, ale źle napisałam. Przynajmniej ja to tak rozumiem.
5.Polski- Z racji, że jutro mamy Sherlock'a Holmes'a krótka lekcja o rymach żeńskich i męskich. Na dłuższą metę poświęciliśmy na to niecałe pół lekcji. Gadanie część #2.
6.Religia- LOL. Test był banalny. Nie licząc jednego zadania, za które traciło się... 1 punkt? Coś koło tego. A potem. Gadamy część #3

Dzisiaj kolejny post w wersji mini.

Piszę z multum osób na fb/Skypie/zapytaj i innych pierdołach. Jak ja tego nie lubię -,-'. Czy ktoś nie może sobie łaskawie iść... Sama nie mogę, bo mam z paroma osobami coś do załatwienia. Ironia...

Tradycyjnie jakieś herbatkowe pożegnanie...
Jest herbatka jest impreza!

Ma ktoś brzydkie lustro...


8 komentarzy:

  1. Ne lubię bódynió :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i przez to wszysty mówią, że jestem dziwna ;_;

      Usuń
  2. Lupie pudyń ale kiźiel bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lupie pudyń ale kiźiel bardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam lubiem budyń. ;3
    Lol. Macie Sherlock'a na lekcjach? Ja też tak chcęęę. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubieć budyń :3
    ;-;
    Hahahahaahahahaaha...
    Like a BOSS!

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.