piątek, 1 lutego 2013

Styczeń- Podsumowanie miesiąca- Bo pierwszy tytuł musi być...

Przewijajcie sobie, przewijajcie...

Bede grała grę...
Postanowiłam robić taką pierdołę. Problem?
Kto doczyta ze zrozumieniem do końca temu wiadro internetu.

A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany- jeśli piwo nie jest nasze, to go nie ruszamy ~ Madance, wieki temu

Napiszę to będąc realistką: Miesiąc, jak to miesiąc.
Jeśli chodzi o moje własne życie...
Dowiedziałam się, że Kinga ogląda MLP. Przynajmniej jedna osoba, z którą mam o czym gadać.
Kasia ma miesiąc "fochania się". Cóż... mniejsza.
Gapię się w ekran i nie wiem co napisać
Właściwie... Mało się wydarzyło. Errata: Wydarzyło się dużo, ale ja jak zwykle o niczym nie pamiętam. 
Trudno. Może napiszę przy okazji.
Jak komuś się nudzi...
I na bloggerze:
Namnożyło się Kredensów. Zacnie, nieprawdaż?
Odeszły Haley i Sueno. Będziemy o tym pamiętać.
Odszedł Skrzydlaty [*]
Luxity i Lunovata założyły bloga na którego bezceremonialnie się wepchałam, na którego przylazła jej niskość Madance. Link- The magic is in Family
Zostałam (wy, of kors, też) nominowana na Liebster Blog. I tak obecne pytania ignoruję.
Basia założyła bloga.
RainSparkle napisała 666 komentarz (szatan, szatan). Już jakis czas temu, ale co tam.
Tu też pewnie o czymś zapomniałam

Emmm... Mnie?
I inne:
Pojawiły się zdjęcia Twilicorna.
Dun Dun Duuuuun
Muszę to pisać? Nie muszę.

Pierwsze podsumowanie było krótkie i fuj, bo jest pierwsze.
I teraz dwa pytania do was:
Co mam dodać w następnym "podsumowaniu"?
Jakbyście mieli CM to jak by wyglądał?

Kredens na koniec:
Portrety som osom



9 komentarzy:

  1. Byłby to ołówek i kubek. Już narysowałam OC z takim znaczkiem.
    Nie jara mnie Harry Potter. Wolę innego Harry'ego o3o
    I portrety som osom !

    OdpowiedzUsuń
  2. He he.. Ja znam osobę, która na okrągło śpiewa... SIEBIE! :D

    Moim CM byłaby pewnie nutka albo coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim to może diament, (KOCHAM!!! Ale nie szlifuję ani nic w tym stylu..) nuta, czy coś związanego z bieganiem.. Nwm x D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój CM to by były pewnie pointy*, tak zdecydowanie pointy :)







    pointy* - http://pl.wikipedia.org/wiki/Pointy

    OdpowiedzUsuń
  5. JESTĘ SZATANĘ! MUWAHAHHAAHAHAHA!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój cm to:
      a) leniwiec :3
      b) mleko
      c) drzewo
      d) lama :D

      Usuń
  6. Moim CM pewnie byłby nóż (albo tasak), chiński lub dżapoński znaczek, lub słownik :)

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.