środa, 27 lutego 2013

Jestę szkieletę, Czajnik, Luna is epic

I'm zombie, biczys.
Dzisiaj jest środa, co oznacza, że jutro jest czwartek, co oznacza, że pojutrze jest piątek.
Szkielet, czy zombie- Oto jest pytanie....

Czajnik.\


Mogę tylko coś powiedzieć? Krótko...
Za chwilę
Chyba gnębią cię...
Tak wiem. Przedstawię cię tylko.
Okej

Mój cholerny, nawiedzony budzik zadzwonił, choć miał tego nie robić. Miałam muzykę co się opłaciło, bo Basia do mnie przyszła. Ciąg dalszy "Megafajtuska zdobywa Albańczyka". Potem na rekolekcje. Wbrew pozorom nie były nudne. I to jest dziwne. Choć jak się siedzi koło Basi i Kingi... Ustaliłam, że nie będę się przez rok kłóciła z siostrą. Bitch please, proste. Racuchy się smażą. Potem byłyśmy w BTMOKWPKPŻ- Bardzo Tajemniczym Miejscu O Którym Wie Pół Klasy Płci Żeńskiej. I spotkałyśmy Kamilę, Julię i Olę. Ale zboczyły (trututu) z drogi.







Luna is epic.






Przez Swag mam na nią manię....





I jestę Luną...







Trololo


♥♥♥
Przez Swag wolę HP niż kucyki. Przynajmniej na razie. Swag, you bitch.


Mogę już coś napisać?
Tak tylko... Czemu masz taki kolor?
Przez przypadek. Tak lepiej.Chciałam tylko życzyć, żebyście nie mieli gnębitrysków, tak jak Madance.
Ej
Tak?
Mówiłam, że chcę cię tylko przedstawić... Nic więcej?
Nie, O ile jutro będę mogła.
Pewnie
 A poznasz mnie z Fredem?
Emm.... Swag!

5 komentarzy:

  1. Kurczę, dlaczego wszystkie Pegasisters ( pomijając mnie i kilka wyjątków ) dopiero teraz uświadomiły sobie o Harrym Potterze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uświadomiłam sobie o tym wcześniej. -,-' Tylko Swag sprawiła, że zaczęłam o tym mówić. Wcześniej jedynymi kompanami była Kamila i Basia...

      Usuń
    2. No nie wiem. My miałyśmy z BF na niego manię w 4 czy 5 klasie, kiedy jeszcze nie byłam Pegasis, i dodatkowo mieliśmy Pottera za lekturę. Ja tam przecież nie szaleję jak reszta teraz.

      Usuń
  2. Mi Madley zaczęła coś tam gadać o HP, a ja uparcie nie chciałam go czytać, ale się przymusiłam i nie żałuję.

    Ja też tak mam, że na razie wolę HP, ale to przejdzie. Bo ja kocham kócyki.

    -Em...Fred, Luna chce cię poznać!
    -Fajnie. Siema Luna, jestem Fred. Jak masz na imię, Luno? XD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.