sobota, 16 lutego 2013

Talerz mlekiem i orzechami (To orzechy płyną? Dafaq?) płynący

Może... Venus?
Witam Was w jakże przemiły dzień- sobotę. 

Oglądał ktoś live'a z odcinka?

Derp derp derp. Derp derp derp derp derp derp, derp derp. Derp derp? Derp derp derp derp derp.
~ Derp derp Sueno

Uznałam, że wasze nicki będę pisać normalnie. Bo jak ktoś nie umiejący mówić po derpowsku może załapać, że mówię do niego? Ale jeszcze nie umiem niektórych zwrotów. Nyshia, pomożesz?

Dzisiaj będąc w restauracji greckiej postanowiłam zamówić baklawę. Słodkie to okropnie. Ciastko filo (coś w rodzaju francuskiego), orzechy i miód. Tam było jeszcze trochę polane czekoladą. Mój musk, jenzyg i jelita mają dość słodkiego.

Ściągnęłam sobie bistą aplikację na telefon. Tradycyjną, dużo ludzi ma- klawiatura pianina. Ale jest tam multum piosenek. Obecnie ciągle gram "Hedwig's Theme", "My Heart Will Go On" i "Bad Romance". Osobiście lubię też grać "Trouble Is A Friend", ale jest to cholernie trudne, więc rzadko to robię. 

Ja chcę odcinek. Zerwę z tradycją i pooglądam dzisiaj. Albo jutro wieczorem (wieczór u mnie to 23:00-1:00). Zależy, kiedy ktoś wrzuci. 

Dostałam Spiky Pen. Całkiem fajne to. Gumowe, więc nie przeszkadza w pisaniu. Czerwono-białe mi się spodobało. W Empiku jest mało kolorów. Niestety.

Właśnie rodzice wrócili z nowymi nartami. Fajnie. 

Żegnam się, ponieważ, gdyż muszę. Do jutra. 



3 komentarze:

  1. Jadłam kiedyś to ciastowe cuś. Poziom cukru mi niebezpiecznie skoczył ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka to aplikacja?
    Ściągnę se i będę brzdąkolić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem o co chodzi w tym komiksie -_- xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.