czwartek, 14 lutego 2013

Kisiel jak herbatka

Upsi

You can...
Smash her with a hammer
Or shoot her in the face
You can smash her with a pillar
And blow up the whole place
You can throw her off a million cliffs
With lava down below
Oh, it doesn't make a diffrence
To Natla,oh 

Hejo!

Madance powróciła z nowym hitem. Kto się cieszy?
*cisza na sali*
Migałam opisać ferie,ale mi się nie chceeeee... Jak zwykle.
Znowu mam zarzucać obrazkami?
Można i tak.
Gry same nie pograją, a zaległe rysunki się same nie narysują.

A serducha znikną jutro. Irytują mnie.

Scenarzysta ostatniego odcinka MLP ma na nazwisko tak jak gościu z TR.

Polska jest wszędzie

Zacne
Chronologiczna kolejność jak widzem
Nie mam herbatki, więc piję kisiel. 

Takie małe pytanie...
Czy dzisiaj jest jakieś święto? Bo dużo osób składa mi życzenia. Dafaq?


7 komentarzy:

  1. To nie łagodny atak padaczki, tylko wstrząs monocostam. Gdy zasypiasz, twój mózg "odlatuje", ale ciało nagle dostaje małego skurczu, coś podobno a la "wyjście z ciała". Często tak mam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja słyszałam,że to ufo nas podnosi i potem szybko zrzuca na ziemię :D

      Usuń
  2. Dziś mój własny dzień tulenia! I wszystkiego najlepszego i hug!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj jest posrane święto, ale za to jutro jest dzień singla! ^m^

    OdpowiedzUsuń
  4. Koopa troopa Tłajli ma białe oczy

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.