piątek, 8 lutego 2013

I was there to witness, Candice’s in the bussines

Feel like Venus
Ferie są! I jestem szczęśliwa!

Głodna jestem, ale przy okazji nie jestem. Kto zrozumie mój mózg?

1. WDŻ- Nie ma to jak gadać całą lekcję. 
2.W-f- Dwa ognie, ręczna i nożna, czyli mieszanka wybuchowa.  Oczywiście nie odbyło się bez ofiar śmiertelnych.
3.Polski- Zdałam tego cholernego Pana Tadeusza. Cały czas Holmes. 
4.5. Informatyka- Na jednej lekcji miało być granie, a na drugiej nauka. Z racji ekozespołu mieliśmy dwie godziny wolne.
6.Historia- Straszny, paskudny, okropny, test, który był... łatwy. Najwyższą ocenę posiadam.


Z racji, że nie mam o czym pisać (czy. nie chce mi się pisać) to pospamuję obrazkami.
So true...
Tag
Markrz
Bitch please, Ferie. Czujesz to?

Oczywiście. Jakżeby inaczej.
I kończem, bo siem jeszczem spakować muszem.


6 komentarzy:

  1. Moje dziecko będzie mieć na imię Małtas... Biedny dzieciak :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozumiem Twój mózg ; po prostu jesteś głodna, lecz nie chce Ci się iść po jedzienie . Zgadłam ? c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dziecko... Kajnoż ;-;
    Współczuje mojemu dziecku. Jak mu wytłumaczę, że jego imie pochodzi od pierwszych trzech liter mojego imienia i pierwszych trzech liter nożyczek xD

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.