sobota, 2 lutego 2013

Zryte gardło meeeee

No dokładnie
Taki post, który nie ma niczemu służyć.
Ma ktoś konto na Karaoke Party?
Ja dzisiaj ledwo wróciłam, cały dzień śpiewałam. Naszło mnie.

W pewnym momencie zajęłam drugie miejsce śpiewając Hakuna Matata po polsku. Ma się talent pomińmy, że się go nie ma ^^. Osobiście uwielbiam śpiewać to z Titanica "My heart will go on" (bo łatwe) i "E.T" (nie wiem czemu). Bitwy są fajne. W jednej na 14 osób było 13 Polaków i jeden Turek. Oppa Polska style!
Oooo... Ja
Kasia się dobija, żeby jej coś zaśpiewała. Ale ja się nie dam ^^.
I już wiadomo o czym będzie następna część posta
Zrobiłam to, co obiecywałam, że nigdy nie zrobię. Mam konto na fejsbuku. Tak mnie wzięło, żeby częściej gadać z niektórymi osobami, a nie byłoby miło, gdyby dowiedzieli się, że jestem Pegasis. Więc... Tak. Te osoby, które znam zaprosiłam.

Czekajcie łyk...
Nie ma mojej herbatki...
Dammit,, to była piąta dzisiaj. Oj za dużo śpiewania Madance, za dużo. A taka dobra, pomarańczowa...
Więc się pożegnam, bo herbaaaatka! 

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu mi się komentarze usuwają -,-'. Co ja takiego naciskam?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ole olee
    My z BF ryłyśmy ze śmieszych kotów na YT i puściłyśmy Mojego Polskiego Kucyka i ja zaczęłam śpiewać tę piosenkę z 1 odcinka, Czerwone Jabłuszko i mówić w kółko "Bede grał w gre" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym sobie założyła konto na Karaoke Party, ale ze względu na stałą obecność domowników w moim domu ; nie. Wstydzę się bardzo :<

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja śpiewam pod prysznicem!












    *włączanie mózgu*

























    Po co ja to piszę? o_0

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.