czwartek, 18 lipca 2013

Versatile Blogger Award



Nie zrobiłam "L&H" to zrobię przynajmniej to. Dziękuję Twiśce, która mnie nominowała. <3
ZASADY

Każdy nominowany powinien:
-podziękować nominującemu na swoim blogu
-pokazać nagrodę
-ujawnić siedem faktów o sobie
-poinformować o tym fakcie nominowane przez siebie blogi

Siedem faktów o mnie:
1.Nigdy nie kupuję gier "na ślepo", a jeśli już to zawszę muszę przeczytać większość tego co piszą w instrukcji/ recenzji/ forum itp.
2. Godzinę sprawdzam tylko w telefonie i na zegarku na rękę. 
3. Nie lubię swojego drugiego imienia, choć czasem wolałabym się właśnie tak nazywać.
4. Najlepsze riposty i argumenty wymyślam po kłótni, bądź dyskusji.
5. Kiedy telewizor jest włączony,a nie ma nic ciekawego to zawsze włączam TVN24, choć i tak nic wtedy nie oglądam.
6. Wymyślam różne teorie spiskowe, bądź "filozofie" które i tak po chwili zapominam.
7. Używałam kiedyś tylko jednego hasła. Kiedy było za krótkie podwajałam je.

Tyle. Jakoś wyszło.
Nominuję:

Nie wię dokładnie kto nie był nominowany. Więc Julia wystarzczy.



4 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.