wtorek, 16 lipca 2013

Dobry pokój nie jest zły

Oj tam, oj tam
Wróciłam z kolonii. Yay! Teraz dwa tygodnie nudy. I dobrze.

Obok mam zegarek...
Nie ma to jak jeść lody z Basią, na dworze, pod markizą, podczas gdy leje deszcz. Przy okazji zapoznałyśmy się z grafficiarzem malującym graffiti (jak to perfecyjnie brzmi...) na ścianie pewnego domu towarzyskiego. 
Dzisiaj spamię memami... Trudno
Zastanawiam się, czy nie zarzucić zdjęciem z mojego pokoju. A zresztą...

To tak żałosne, że aż wcale
Nadużywam wielokropków. Wiem. Niestety.
Wiem, że ten krótki post ma się nijak w porównaniu do nieobecności na czas kolonii, ale trudno. Następnym razem postaram się napisać coś ambitniejszego...

I pytanie na koniec:

Co robimy jeśli widzimy zwłoki, które mają 1 dzień i wiemy, że za drzwiami czeka na nas "miła" niespodzianka w postaci potwora?

a) Panikujemy
b) Uciekamy
c) Panikujemy i uciekamy
d) Myślimy logicznie
e) Wywiercamy w głowie nieboszczyka dziurę, a następnie wciskamy do niej rurkę i igłę

Kto grał w Amnesię, bądź widział z niej jakikolwiek filmik to wie ^^



3 komentarze:

  1. Myślimy logicznie ? x3 Krótkie posty som osom o3o

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciekamy i panikujemy0.0

    OdpowiedzUsuń
  3. Shavarsh ;_;
    Niby wzruszające, ale czy prawdziwe to ja nie wiem. Medja manipulujom ;-;

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.