piątek, 28 czerwca 2013

This is it


Nie czuję wakacji. Nie wiem czy to przez inne zakończenie roku, czy przez smutek z powodu rozstania z klasą. Nie czuję...


Klasyczne opisy na Skypie: "The end of 6a", ";(" itp. Niezbyt chce mi się być oryginalną jeśli chodzi o to chodzi. Do tego dochodzą te deklaracje na Facebooku. A rzekomo taka zła klasa...

Mniejsza. Wakacjami się będę jarała w poniedziałek. Wtedy mam więcej powodów. W końcu mam dowód osobisty, więc na obozie mogę pojechać do Tatralandii z Julią. 
Zaczynają się wakacje
I takie pytanie na koniec:

Jak ze średnią? Oklepane pytania zawsze spoko

I miłych,
 epickich,
 zacnych,
 ciekawych, 
20 % fajniejszych, 
ciepłych,
 kucykowych 
WAKACJI





4 komentarze:

  1. Wakacje, oł je. Ja nie mam jak na razie żadnych planów na najbliższe dni, oprócz szwędania się z moimi wariatami.
    Na wzajem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opuściłam się w drugim półroczu i jak na złość zabrakło jednej oceny w górę do paska.
    Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnia 5,21. Myślę, że jest w porządku.
    I nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.