czwartek, 12 września 2013

Coś po prawie dwóch miesiącach


Tag, wiem.
Znowu dawno nie pisałam. Bynajmniej nie jest to moja wina, że byłam na wyjazdach. Tak samo jak to, że zaczęła się szkoła. Aczkolwiek lenistwo owszem.




Moja nowa klasa jest całkiem spoko, aczkolwiek jestem jeszcze na etapie "Ja chcę do podstawówki". Być może przeniesie się do mnie wszechmocna Basia, ponieważ ma problemy z rzepką.


Dzisiaj jest pierwszy polski Top Chef. Dzisiaj to środa (dla uściślenia). Nie wiem kiedy wyjdzie post O_o. Feel like me. Choć prawdopodobnie będzie to jutro (czyli jutrzejsze dzisiaj).


6 sierpnia minął rok bloga, a ja nawet krótkiej informacji nie napisałam. Cóż... Jak już pisałam wyżej, feel like me.


Tag. Jest już następny dzień. Ale cóż... 
Nie lubię czwartków. W tamtym roku też ich nie lubiłam. I wcześniej też. Czwartki to czyste zUo.
Z wyjątkiem wieczorów i nocy. Wieczory i noce są fajne. 

Spać mi się chce... Od jakiegoś tygodnia. Mam stanowczo za wcześniej gimbusa. A mógłby później przyjeżdżać. Świat by się nie zawalił, do szkoły też by się nikt nie spóźnił. Ale po co?

Jeśli post ma wyjść dzisiaj to wypadało by już go kończyć ^^. 
Taki krótki reaktywacyjny post. 

Cześć!







6 komentarzy:

  1. Reaktywacja ! Gimbaza jest spoko o3o

    OdpowiedzUsuń
  2. Voldzio! btw. Mam bloga o HP więc zaspamuje http://harrypotteritsmylife.blogspot.com/ x3

    OdpowiedzUsuń
  3. On przynajmniej może spać na twarzy xDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten pierwszy komiks. A Sweetie Belle w glanikach już w ogóle cudo x3

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.