środa, 21 maja 2014

Madance wraca (tudzież nie) do życia!


Po tym długim czasie kiedy nic mi się nie chciało/nie miałam czasu/zapominałam o blogu (choć najczęściej, niestety, to ostatnie) postanawiam coś napisać. Właściwie sama nie wiem czemu. Być może dlatego, żeby zobaczyć czy ktoś jeszcze tu wejdzie. Być może, bo mi się nudzi. Aczkolwiek nie mam zielonego pojęcia.



Przez ten czas, kiedy mnie nie było czytam o wiele więcej książek niż wcześniej (a wcześniej też ich dużo czytałam). Tak więc czytając po raz setny niektóre serie uznałam, że bardziej niż pegasis jestem (chociażby) półbogiem, trybutem czy potterhead. Tak więc powiedzmy, że trochę zmieniam tematykę bloga. Być może czasem pojawią się jakieś recenzje czy coś w tym stylu.

Tak więc to wszystko w tym krótkim (znowu), reaktywującym (znowu) poście.
Było by miło gdyby ktoś napisał mi kto jeszcze pisze bloga.

*tu powinno być pożegnanie jakbym miała na nie pomysł*


5 komentarzy:

  1. Fajnie że wreszcie coś napisałaś ;) Czekałam na post od Ciebie, bo myślałam że kolejny blog zostanie opuszczony.
    Btw miałam coś chyba napisać, ale zapomniałam ;_;
    Może się odpomni, czy coś~
    Pozdrawiam-Via aka Twilie

    OdpowiedzUsuń
  2. Madance, nareszcie :3
    Dawwno cię nie było ^.^
    Pisz dalej, wszyscy czekamy .-.
    ~Rarishie

    OdpowiedzUsuń
  3. Madance. Post sprzed tygodnia, ale muszę skomentować. Czy tylko mnie w Percym najbardziej jara filmowy Percy, czyli Logan ? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;* Jak fajnie że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.