niedziela, 23 grudnia 2012

Czy wy wiecie, że dzisiaj jest niedziela?

Cytrusek jest mua
Albo ja Cytruskiem... Never Mind.

Today is niedziela, co oznacza, że jutro być Wigilia, biczys.



Prawdopodobnie już to wiecie, ale...
Głosować tutaj na... wiecie co

Zapewne i tak będzie pierwsze miejsce, ale... tu chodzi o honor. Nie możemy przegrać z jakąś bandą dzieciaków.

Pamiętam te czasy, kiedy na OME było 10 obserwatorów, 10 komentarzy i 10 postów. To takie sentymentalne...

Dzisiaj było nudno.  Grałam w Simsy i... grałam w Simsy. Czyli ciekawie przez pierwszą godzinę. Rysowałam jeszcze Pinkie Pie dla PixelPlushiee i robiłam zarys wojennej Pinkameny dla Twinkie. Reszty mi się na razie nie chce.

Trollestia czy Molestia? Wybierzcie sami!
A więc z racyji krótkiego postyja teraz jest...
PINKAMENA
Tapeta na dziś
Więc Wesołych Niedziel i Boł Biczys

2 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.