wtorek, 25 grudnia 2012

There are still Christmas,today!

Już i tak jestem wystarczająco zdesperowana. Ja chcę wakacje!
A teraz lista moich prezentów (z moimi komentarzami, of kors):
- steper (podnieść tego nie umiałam ^^ nie wiedziałam, że reklamówka może być tak ciężka...)
- "Kupon na Sim City 4" (taki bonus, jak prezent nie dojedzie na czas)
- grę "Pan tu nie stał!" (po ogarnięciu tych wszystkich zasad uznaję, że to być biste)
- bluzkę (nie sądziłam, że ubranie może mnie zadowolić...)
-  sweter (taki błyszczący- nie będę musiała w końcu wkładać starego (errata: mam 2 takie same swetry, więc: Nie będę musiała wkładać starych))
- słodycze (sweets are magic)
- więcej słodyczy (bo-yaaaa)
- kapcie (po cholerę mi kapcie- kroksy się szybciej zakłada (i szybciej zdejmuje, kiedy nikt nie paczy))
- bombki (chore na ospę)
- taką naklejkę na pokój (Ekhem... Czy ja o czymś nie wiem?)
I to chyba tyle. W pokoju wydawało się, że jest tego mniej...
Now... STOP! Wstrzymać drukowanie. Na czy się...
- bon do H&M  (nwm o jakiej wartości- mniejsza. Chyba każda osoba płci pięknej (oprócz Uli- na szczęście) dostała taki bon)
I to już chyba rzeczywiście na tyle...

RainbowKa- nowy "FNiN" jest bisty. Gwarancja, że się nie zawiedziesz. Jeśli ktoś jeszcze to dostał- kieruję to także do niego.

I... Nie wiem. Mam coś jeszcze pisać?

Dzisiaj albo jutro PRAWDOPODOBNIE ukaże się nowy świąteczny rozdział BP. Pisałam o tym? Chyba tak, ale mniejsza. 

Powitajmy dzisiaj...
APPLEJACK
Tapeta na today
I tym optymistycznym akcentem, żegnam was na chwilę obecną.


3 komentarze:

  1. Nie, ale muszę przyznać, że TMK w porównaniu do ŚZ jest mniej ... fajne. TMK to najbardziej epicka część , a czytając najpierw TMK, a po niej ŚZ to widać, że przez te kilka części styl pisania pana Rafała Kosika stał się troszkę uboższy, no chyba, że to wynika z tego , że długo nie pisał i lekko wyszedł z formy, a że ja dopiero wczoraj zaczęłam czytać ŚZ i jestem na trzecim rozdziale to akcja może się jeszcze rozkręcić, ale widzę, że Pan Rafał Kosik nie używa już takie pięknego, bogatego słownictwa. Pewnie uznał, że część młodzieży nie rozumie niektórych pięknych słów :<

    OdpowiedzUsuń
  2. no, jak teraz czytam ŚZ2 to to jest biste. Ale i tak TMK the best c;

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.