czwartek, 11 października 2012

Ambitny tytuł

I see you...
Wołam Henryka VIII żeby mi zagotował wody na herbatę - moja ambitna odpowiedź na poprzedni post.

1. Siatkówka - Graliśmy w... siatkówkę!
2. Polski - Charakterystyka
3. Angielski - Rozmowa o wycieczce
4. Polski - Charakterystyka cdn.
5. Przyroda - Pierścienice i kartkówka pt. "Never Mind"
6. Matma - Coś

Tak minął mój iście interesujący dzień. Nie wiem czy jutro coś napiszę, bo mam karę na kompa.
Więc na dzisiaj to tyle (patrz powyżej)
Ostatnio dużo czytam... za dużo!

Tapeta na dziś
Pinkamena!

1 komentarz:

  1. Haha, u mnie na włefie ostatnio był kosz i wszyscy tak się tym zdumieli, że nikt nie umiał grać ( ciągle gramy w siatkę. xd ).

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.