niedziela, 7 października 2012

Post o dniu wczorajszym

A na początek Krysia
Jak w temacie.
Wczorajszy dzień rozpoczęłam od pisania posta. Niestety wyrwali mnie z tego rodzice, mówiąc, że jedziemy do lasu. W lesie było nudno. Jedynym ciekawym aspektem było moje wydziwianie, że wszystkie grzyby chcą mnie zjeść. Po lesie, w którym jakimś cudem spędziliśmy dwie godziny, poszliśmy do McDonalda. Odkryłam, że już nigdy McWrapa do ust nie wezmę. Za dużo keczupu tam napchali. A szkoda, bo to jedyne co jem w McDonaldzie. Będę głodować, ewentualnie żywić się shake'ami. Potem kolejną godzinę do domu + postój w Lidlu. Kiedy wróciliśmy, mogłam w spokoju napisać posta. Mój spokój nie trwał jednak długo, ponieważ był zamącony przez rodziców wołających mnie na barszcz. Po barszczu poszłam pobiegać. Kiedy wróciłam do domu, od razu zostałam z niego wyciągnięta (tym razem z własnej woli). Pojechałam do Empiku. Miałyśmy kupić prezent na urodziny mojej kuzynki. Nie kupiłyśmy. Jedziemy z powrotem dzisiaj. Jednak z racji, że jest przecena, prawdopodobnie dostanę drugi tom Drużyny. Potem nastąpił spokój. To tyle z mojego dnia wczorajszego.
Dnia dzisiejszego, jadę na urodziny kuzynki (trzydzieste). Zgodnie z przewidywaniami rodziców, spędzimy tam pół dnia, więc nie wiem czy coś dzisiaj napiszę.
Tapeta na dziś
Tradycyjnie: Chrysalis zaczęliśmy, Chrysalis skończymy.

Wasza Madancyce (wg. Dashswag)

5 komentarzy:

  1. Ja kocham las <3 Mieszkam bardzo blisko xD
    I lubię łazić po wszelakich krzakach i włazić do 'wąwozów' xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię las, ale nienawidzę tam chodzić z rodzicami i klasą xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah Madancyce XD
    Krysia! Yaaaaay! :3
    Ja UWIELBIAM LAS. Dlatego, że mieszkam w Warszawie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham las xD
    Lubie łaźić po krzakach itp. ^^

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.