wtorek, 9 października 2012

I just love that!

Trochę Minecrafta
1. Fak-ultet - Coś tam
2. Polski - Brwi, brwi, ładne brwi!
3. Godz. Wychowawcza - Robimy plakat z marchewką
4. Przyroda - Powtórka
5. Historia - Emocjonująca lekcja Pawła i Awzom (Awesome)
6. Matma - Em... Nuda?
7. Zajęcia do konkursu - Pani nas wcześniej wypuściła bo nas "roznosiło"

Na przerwach czytanie o Gangnam Style, jedzenie wszystkiego co się ma pod ręką i... dużo, innych rzeczy, które muszą pozostać w obrębie klasy.
Na przerwie przed przyrodą tańczyliśmy Gangnam Style.
I chciałam Wam podziękować za 20 obserwatorów i prawie 100 komentarzy. Następny będzie setny.
I to by było na tyle.
                                                      Gangnam Style!
Tapeta na dziś
Rarity rzecz jasna.
I jeszcze raz zapraszam na imprezkę u Dashswag (Pegasisters).

3 komentarze:

  1. GS, wczoraj RainbowKa to wysłała mi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się już powoli nudzi Gangnam Style :/ U mnie w szkole wszyscy to na okrągło śpiewają i tańczą.

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.