czwartek, 18 października 2012

Post o 14:19:32 [EDIT]

Salut!
Zacznijmy tak:
W poprzednim poście napisała, że Tomek nie jest Polakiem. I owszem, chodziło mi o biedronki.
Kolejna informacja. Niestety, nie mogę pisać komentarzy, głosować w ankietach i robić innych podobnych rzeczy. Jeśli coś jest ważne, to postaram się napisać.
I tradycyjnie, mój dzień szkolny:

1.Siatkówka - Czyżby...
2. Polski W-f - Zwolnienia ciąg dalszy. Na 60 m biegaliśmy.
3. Angielski - Dużo rożnych, dziwnych rzeczy.
4. Polski Informatyka - Graliśmy
5. Przyroda - Test był. I jakimś cudem zostałam wytypowana do lidera w jakimś konkursie. I nasz Ś.P Dżdżownica żyje!!! Jednak nie poległa.
6. Matma - Nuuuuda

I tradycyjnie: Muszę kończyć. W tygodniu nie mam zbyt wiele czasu.
A tak na marginesie, wyjaśni mi ktoś o co chodzi z klepaniem.
Tapeta na dziś
ypreDDerpy

[EDIT] 
Pojawiła się już oficjalna, polska wersja "Love is in bloom" - "Miłości cud"

2 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.