środa, 17 października 2012

Przegląd dnia siedemnastego października roku panieńskiego dwa tysiące dwunastego

Chrome, mój bóg
Post bardzo na szybko.

1.Pianino - Nienawidzę tego
2.W-f - Koszykówka
3.Matma - Kiedy pani wyszła śpiewaliśmy pewną piosenkę:
Pada śnieg, pada śnieg, 
Lepią się bałwanki
Ku*wa mać, ku*wa mać
ktoś zaje*ał sanki
4. Angielski - Dyktando-podobne coś
5. Polski - Pani jest na zwolnieniu i mam z jakimś babsztylem. Bajki robotów
6. Religia - Tomek nie jest Polakiem! Tego dowiedziałam się na religii.

Z pomocą Kasi wymyśliłam pytanie na "Madance'owe pytania".
Mówiłam, że post będzie krótki.
Tapeta na dziś


3 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.