sobota, 27 października 2012

Popaczyłam, teraz posta piszę

I pamiętajcie: Luna też może być głodna
Po obejrzeniu czterech (The Return of Harmony 1 i 2, Lesson Zero i Luna Eclipse).

Obawy jak będzie się prezentował głos Discorda były (a przynajmniej według mnie) niepotrzebne. Grzegorz Pawlak sprawdził się świetnie.

A dalej mi się nie chce pisać. Ogólnie mam zaciesz, że w końcu te odcinki były wyemitowane. Za długo na nie czekaliśmy (wiem marudna jestem).

A wy co sądzicie o głosach Discorda, Luny i spółki?
Swoje przemyślenia piszcie w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Czad!
    Discord boski!
    Luna też!
    Wszystko świetne, prócz... Bon -Bon... krótka kwestia, ale zwalona :/

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.