niedziela, 28 października 2012

Madance'owe pytania #2

Szczerze? Szczerze!
Pytanie 1. Co jest najpojemniejsze na świecie?


Pytanie 2. Twój ulubiony fanfic to... Może dotyczyć wszystkiego, być z wszystkiego... Wolna wola

I parę testów psychologicznych z bloga Burning Kittle:

Test pierwszy

Drugi

Trzeci

Na blogu Burning Kittle dostępny jest jeszcze jeden test (bodajże ze "Świata Wiedzy").
Zapraszam

Moje odpowiedzi będą pojutrze (żeby wszyscy mieli czas).

Pytanie Extra. Macie jakieś fanfici (l.m. najlepiej), które moglibyście mi polecić? Cierpię na ich niedobór. Dlatego w miarę możliwości, piszcie jeszcze odpowiedzi na to, dodatkowe pytanie. Tylko tym razem tylko z MLP. Chyba, że to jakiś super-extra-mega fanfic.

4 komentarze:

  1. Pytanie 1. Co jest najpojemniejsze na świecie?
    Coś, co jest najpojemniejsze na świecie!

    Pytanie 2. Twój ulubiony fanfic to...
    - Cupcakes
    - Rainbow Factory
    - Silent Ponyville 2
    - Rainbow Surprise
    i cosik jeszcze xD

    Test 1 - Nie musisz się niczego obawiać.. Nic nie wskazuje na to abyś był psychopatą.
    Test 2 - 12/54
    Test 2 - 47%

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Najprawdopodobniej czarna dziura.(zbyt naukowe)
    2.Poniekąd nie mam ulubionego. Powiedzmy:
    -Silent Ponyville 2
    -Past Sins
    -Crisis:Equestria
    3.Nie robiłam tych testów, bo mi się nie chce.
    FF do polecenia, to:
    -Trzy Strony Medalu
    -Zegary
    -te co mam w ulubionych
    -i pewnie dużo innych, ale zapomniałam
    :3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Najbardziej pojemna rzecz jest najbardziej pojemna.
    2. Rainbow Factory. Mój pierwszy ff :3

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Hmm.. Moja głowa? ;D
    2. Rainbow Factory
    Silent Ponyville
    Silent Ponyville 2
    Cupcakes
    A teraz sobie czytam Biura Adaptacyjne ^^

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.