poniedziałek, 22 października 2012

I'm happy, happy today!

Fried unicorn studios przedstawia
Ostatnio do wielu słów dodaję końcówkę czysuaf, dżsuaf np. domczysuaf, blodżysuaf.

Szkoła:
1.W-f tzw. Wifi - Koszykówka
2. Matma - Mazanie korektorem
3. Przyroda - Moja przewidywana trójka ze sprawdzianu zamieniła się w piątkę. Why not?
4. Angielski - Najpierw graliśmy w dwa ognie. Kiedy moja drużyna wygrywała przyszła pani. Że niby próbę skończyli. Więc wróciliśmy na angielski. Jednak nie trwało to długo, ponieważ był tak długo wyczekiwany przez nas *fanfary*... dzwonek pożarowy. Jedna klasa spłonęła.
5. Polski - Kasia zabierała mi rzeczy. Nie skapnęła się jednak, kiedy ja zabrałam jej piórnik. Jutro się przekona gdzie jest jej zguba (nie chodzi na religię to nie wie).
6. Religia - Nudy, nudy, NUDY !!!!oneone!!!one!!!!!!!one!!!!oneone!!!

Moja mama się zastanawia nad moim błyskotliwym pomysłem. Mianowicie nie chcę chodzić na religię w gimnazjum. Nie chcem.


Dzisiaj mam aikido, a mi się tak nie chcę iść...

Tapeta na dziś
Metal w wersji poniaczy

1 komentarz:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.