wtorek, 30 października 2012

Odpowiedzi me...

Posty "Madance'owe pytania" sponsoruje Twilight Sparkle


Na początek, epickie odpowiedzi do nieepickich pytań.




1. Co jest najpojemniejsze na świecie?

To pytanie wymyśliła Kasia, dlatego nie mogła być to logiczna odpowiedź (wybacz Promise). Prawidłowa odpowiedź to...
dupa.

W pierwszych "Madance'owych" ostrzegałam : "Ale mogą być też takie, których by się Pinkie nie powstydziła". Czy jakoś tak.
.

2.Twój ulubiony fanfic to...

To pytanie jest już normalniejsze. Zadałam je po to, by dowiedzieć się czy ktoś poda Silent Ponyville (ew.2).
Zabierałam się do czytania i wolałam się dowiedzieć czy jest warte polecenia (od Was, a nie od FGE).

A ja (hate, hate, jak ona może) nie mam odpowiedzi na to pytanie. Jakoś specjalnie nie czytam ficów.
Jeśli miałabym jakieś wymienić, to:
- Trzy strony medalu
- To Shy for a Rainbow
- Legendarna przygoda

Miałam ochotę zabrać się do Past Sins, ale poczekam aż będzie gotowy.

I testy psychologiczne:

Pierwszy:
 Przykro nam to stwierdzić, jednak nasz test jednoznacznie wykazał u Ciebie objawy towarzyszące osobom psychopatycznym.

"Psychopata nie potrafi spojrzeć na siebie oczami innych ani postawić się na ich miejscu" Harvay Cleckley

Drugi:
34/54 p

Trzeci:
79%
Czyli bardziej walniętych jest 21% ludu.

 Nie chcem mi się dzisiaj nic pisać.

Tajpeta na dziś
We can save the crystal ponies, with their history...

Au ravoir!

5 komentarzy:

  1. Kocham ,, Trzy strony medalu " <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tjak, Trzy Strony Medalu jest genialne. Past Sins polecam jak najbardziej tylko im się chyba tłumaczyć odechciało. 2 rozdziały przed końcem -,-

    OdpowiedzUsuń

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.