środa, 31 października 2012

Los teatros

Jakoś zapomniałam...
Dla tych co mają cyckomanię <3
I skrót dzisiejszego dnia:

Pojechaliśmy sobie do teatru. Nie miałam muzyki, a nie wiem czy mam zadzwoniła do pani by ją o tym uprzedzić.
Spektakl ("A Christmas Carol") był po angielsku. Z samej treści zrozumiałam ok. 30%. Mój genialny angielski. Wyłapywałam takie zwroty jak: "My little shining (..)" Genoristy i tym podobne.
Ogólnie było nawet fajnie, ale zdążyliśmy na religię.


Dzisiaj mam konie i aikido. Miałam chodzić po domach, ale Kasia jednak nie może. Niefajnie.

Napiszę tylko tyle, bo mi się dzisiaj nie chceeeeee!
Tjapetka na dziś
Nie wymiarowa, ale... ładna.


4 komentarze:

Hejo!

Jak już tu jesteś to zostaw komentarz. Dla ciebie zmobilizowałam się nawet dla napisania czterozdaniowej przemowy.

Na pytania w komentarzach odpowiem- w komentarzu.